مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 05:052020-06-24پزشكي

راه اندازی 2 بخش تشخیص پزشکی در تنها ترین مرکز درمانی جنوب غرب تهران


بخش سی تی اسکن و آندوسکوپی در بیمارستان شهدای یافت آباد به عنوان تنهاترین مرکز درمانی دولتی در جنوب غرب تهران به بهره برداری رسید.

- به گزارش  گروه سلامت خبرگزاری فارس، جلیل کوهپایه زاده، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در آیین افتتاح بخش سی تی اسکن و آندوسکوپی بیمارستان شهدای یافت آباد، اظهار کرد: بیمارستان شهدای یافت آباد یکی از بیمارستان های قدیمی در منطقه جنوب غرب تهران است که با کمک خیرین در سالهای خیلی قبل بنیان نهاده شده است،  وی افزود: امروز خدا را شکر می کنیم که بعد از چندین ماه پیگیری یک دستگاه سی تی اسکن که از تکنولوژی روز برخوردار است، در بیمارستان راه اندازی شد تا از این به بعد نیاز نباشد تا مردم برای انجام سی تی، مسیر طولانی را طی کنند و به زحمت بیفتند.

  کوهپایه زاده گفت: همکاران ما در این بیمارستان در چند ماهه اخیر به دلیل رسیدگی به مبتلایان کرونا زحمت زیادی کشیدند و روند ارائه خدمت با نبود بخش سی تی اسکن با سختی انجام می شد اما از امروز ضمن رفع این کمبود امکان ارائه این خدمت تشخیصی هم برای افراد مشکوک به کرونا و هم سایر بیماران امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه بیمارستان شهدای یافت آباد تنها مرکز درمانی دولتی در جنوب غرب تهران است که با تعرفه دولتی خدمت ارائه می دهد، افزود: امیدواریم در آینده شاهد نصب و راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 2 بخش تشخیص پزشکی در تنها ترین مرکز درمانی جنوب غرب تهران

راه اندازی 2 بخش تشخیص پزشکی در تنها ترین مرکز درمانی جنوب غرب تهران