مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 04:452020-06-24پزشكي

اهدای دستگاه «هولتر فشار خون» به بیمارستان شهید بهشتی اردستان


متخصص قلب بیمارستان شهید بهشتی اردستان گفت: با کمک خیران توانسته ایم یک دستگاه «هولترفشار خون» را برای بیمارستان شهید بهشتی اردستان به مبلغ 300 میلیون ریال خریداری کنیم.

- اردستان- متخصص قلب بیمارستان شهید بهشتی اردستان گفت: با کمک خیران توانسته ایم یک دستگاه هولترفشار خون را برای بیمارستان شهید بهشتی اردستان به مبلغ 300 میلیون ریال خریداری کنیم.

فائزه فرهنگ در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: افراد به شکل سالیانه باید کنترل فشار خونشان انجام شود تا افرادی که کاندید هولتر شدن هستند توسط این دستگاه که فعلاً توسط یک خیر خریداری شده آزمایش آنها انجام شود که خیران می توانند در خرید تعدادی از آنها به ما کمک کنند.

وی افزود: با توجه به هفته سلامت مردان یکی از موضوعاتی که باید کنترل شود بیماری فشار خون بالا است و نیازمند آزمایش توسط دستگاه های مخصوص است که در این راستا توسط بخش قلب بیمارستان شهید بهشتی اردستان و همکاری یک خیران دستگاه تهیه شده است.

متخصص قلب بیمارستان شهید بهشتی اردستان گفت: بیماری فشار خون شایعه ترین بیماری قلبی عروقی است و به عنوان یک بیماری خاموش موجب مرگ ناگهانی و بدون علامت نیز می شود چراکه از دارای علائم خاص بیرونی نیست و این می تواند برای افراد دارای فشار بالا خطرناک باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای دستگاه «هولتر فشار خون» به بیمارستان شهید بهشتی اردستان

اهدای دستگاه «هولتر فشار خون» به بیمارستان شهید بهشتی اردستان