مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 04:452020-06-24اقتصادي

ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت روستایی بیجار به 93 درصد می رسد


با بهره برداری از پروژه های گازرسانی فعال در شهرستان بیجار، ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت روستایی این شهرستان به 93 درصد افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، احمد فعله گری در جریان بازدید از روند اجرای پروژه های گاز رسانی در شهرستان بیجار اظهار داشت: در حال حاضر گازرسانی به سه مجتمع روستایی گاوبازه شامل 22 روستا، گازرسانی به مجتمع روستایی آل کبود شامل دو روستا و مجتمع روستای شیرین بلاغ شامل سه روستا در بیجار فعال است.

وی افزود: برای گاز رسانی به سه مجتمع روستایی ذکر شده که عملیات گازرسانی در آن فعال است، نیاز است 159 کیلومتر شبکه گذاری صورت گیرد که تاکنون 70 کیلومتر از آن اجراء شده است و پیش بینی می شود یک هزار و 221 انشعاب نصب شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان ادامه داد: 201 روستای شهرستان بیجار از قابلیت گازرسانی برخوردار هستند که تاکنون 154 روستا به شبکه سراسری گاز وصل و عملیات گازرسانی در 27 روستای در حال انجام است که با گازدار شدن این تعداد روستا ضریب نفوذ گاز در جمعیت روستایی از 83 درصد به 93 درصد ارتقاء می یابد در حالیکه ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت شهری 100 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت روستایی بیجار به 93 درصد می رسد

ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت روستایی بیجار به 93 درصد می رسد