مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 02:352020-06-23سياسي

بررسی تغییر تقویم آموزشی مدارس و دانشگاه ها


رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از بررسی تغییر تقویم آموزشی در نخستین نشست این کمیسیون خبر داد و بر جبران عقب ماندگی ها از سرفصل دروس تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا منادی سفیدان درباره دستور رییس جمهور برای بازگشایی مدارس و دانشگاه ها از تاریخ 15 شهریورماه، اظهار داشت: موضوع تغییر تقویم آموزشی پیش از شیوع ویروس کرونا هم مطرح بود و عقب ماندگی ها آموزشی موجب شد که در این باره تصمیم گیری شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر اقدامی در راستای بازگشایی مدارس و دانشگاه ها باید با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی باشد، تصریح کرد: جان و سلامت دانشجویان، دانش آموزان، معلمان و اساتید و کادر دانشگاهی مهم ترین مسئله برای ما است.

وی با تأکید بر اینکه عقب ماندگی ها از تقویم آموزشی قطعا نیاز به جبران دارد، گفت: بر همین اساس از وزرای آموزش و پرورش و علوم در نخستین نشست کمیسیون آموزش  دعوت به عمل خواهد آمد تا درباره برنامه های خود در رابطه با جبران تقویم آموزشی کشور گزارش ارائه کنند.

رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه تصمیم گیری در خصوص بازگشایی مدارس و دانشگاه ها نیاز به بررسی کارشناسی دارد، گفت: مجلس زمانی در این تصمیم مداخله خواهد کرد که تصمیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تغییر تقویم آموزشی مدارس و دانشگاه ها

بررسی تغییر تقویم آموزشی مدارس و دانشگاه ها