مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 19:352020-06-23اقتصادي

افزایش قیمت سکه ربطی به بانکها ندارد


مدیرعامل کارگزاری بانک رفاه کارگران گفت که نقش بانک ها در معاملات گواهی سپرده سکه این است که موجب نقدشوندگی، ایجاد شفافیت و تکمیل زنجیره خدمات رسانی شرکت های فعال در بازار سرمایه می شوند و بانک ها در این زمینه درآمدزایی نمی کنند.

- مدیرعامل کارگزاری بانک رفاه کارگران گفت که نقش بانک ها در معاملات گواهی سپرده سکه این است که موجب نقدشوندگی، ایجاد شفافیت و تکمیل زنجیره خدمات رسانی شرکت های فعال در بازار سرمایه می شوند و بانک ها در این زمینه درآمدزایی نمی کنند.

همچنین، عامل تاثیرگذار بر اختلاف قیمت بین بازار فیزیکی و بازار گواهی سپرده سکه، اشتیاق خریدی است که در بازار فیزیکی وجود دارد و به دلیل عدم پاسخگویی عرضه، این افزایش قیمت در بورس خودش را نشان می دهد.

فردین آقا بزرگی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سپرده گذاری سکه توسط مردم در بانک ها همانند معاملات گواهی سپرده عام یا معاملات آتی سکه است که به ازای هر قرارداد (معادل 10 سکه) 1800 تا 2000 تومان کارمزد دارد و شرکت ها یا بانک هایی که در این فرایند فعالیت می کنند، تکمیل کننده زنجیره ارائه خدمات به مشتریان خود هستند.

وی با بیان اینکه می توان این فرایند را درگاه ارائه خدمات به بازار سرمایه نام نهاد افزود: همچنین در مقایسه با معاملات سکه در بازار فیزیکی، فاصله خرید تا فروش به ازا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت سکه ربطی به بانکها ندارد

افزایش قیمت سکه ربطی به بانکها ندارد