مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 16:352020-06-23اقتصادي

قوانین و مقررات قدیمی، مانع فعالیت تولیدکنندگان


موانع بر سر راه تولیدکنندگان بسیار زیاد است و زمانی که موانع حذف شوند، می توانیم شاهد رونق تولید در کشور و استان خوزستان باشیم.

- ایسنا/خوزستان رییس اتاق بازرگانی اهواز گفت: موانع بر سر راه تولیدکنندگان بسیار زیاد است و زمانی که موانع حذف شوند، می توانیم شاهد رونق تولید در کشور و استان خوزستان باشیم.

شهلا عموری در نشست رییس کل دادگستری خوزستان با فعالان اقتصادی و صنعتی که امروز (3 تیرماه) در شرکت شهرک های صنعتی خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: صنایع مادر استان خوزستان نه تنها به صنایع کوچک کمک نکرده اند بلکه در موارد زیادی باعث وارد کردن ضرر و زیان به این بخش شده اند و مشکلات فراوانی برای حوزه های پایین دستی به وجود آورده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افزود: بخش تولید با توجه به شرایط اقتصادی کشور در حال حذف شدن است و مشکلات و فشارهای بسیاری را متحمل شده است.

عموری بیان کرد: واحدهای تولیدی و صنعتگران با مشکلات مختلف مالیاتی، تورم و بیمه و رانت بازی مواجه هستند و این مسائل آنها را به تنگ آورده است.

رییس اتاق بازرگانی اهواز تصریح کرد: موانع بر سر راه تولیدکنندگان بسیار زیاد است و زمانی که موانع حذف شوند، می توانیم شاهد رونق تولید در کشور و استان خوزستان باشیم؛ یکی از مهمترین مشکلات، قوانین و مقررات بسیار قدیمی است که مانع فعالیت آسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین و مقررات قدیمی، مانع فعالیت تولیدکنندگان

قوانین و مقررات قدیمی، مانع فعالیت تولیدکنندگان