مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 16:302020-06-23اقتصادي

تولیدکنندگان دل پُری از بانک ها دارند / لزوم معرفی تقاضاکنندگان رشوه در دستگاه ها


رییس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه افرادی از مشکلات تولیدکنندگان سوءاستفاده و داد و ستد می کنند، گفت: فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان، این افراد را که در دستگاه ها تقاضای رشوه و ناروا دارند، - ایسنا/خوزستان رییس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه افرادی از مشکلات تولیدکنندگان سوءاستفاده و داد و ستد می کنند، گفت: فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان، این افراد را که در دستگاه ها تقاضای رشوه و ناروا دارند، معرفی کنند تا با آنها برخورد جدی شود و شهره عام و خاص شوند تا دیگر جرات چنین کارهایی نداشته باشند.

حجت الاسلام صادق مرادی در نشست با فعالان اقتصادی و صنعتی که امروز (3 تیرماه) در شرکت شهرک های صنعتی خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: اگر مشکلی برای تولیدکنندگان از سوی شخص حقیقی یا حقوقی مانند بانک ها به وجود آمد، آن زمان است که دادگستری و قوه قضاییه ورود کرده و مساله را پیگیری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: تولیدکنندگان و صنعتگران اکنون به جای آن که مشکل کارگر و کمبود نیروی کار داشته باشند، مشکل بیکاری و پرداخت حقوق و.

دارند.

رییس کل دادگستری خوزستان تصریح کرد: در استان خوزستان اگر نفت کنار گذاشته می شد و تنها در طول این سالیان دستور مقام معظم رهبری در بحث کشاورزی اجرایی می شد، می توانستیم تمام کشور را تغذیه کنیم و حتی به دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدکنندگان دل پُری از بانک ها دارند / لزوم معرفی تقاضاکنندگان رشوه در دستگاه ها

تولیدکنندگان دل پُری از بانک ها دارند / لزوم معرفی تقاضاکنندگان رشوه در دستگاه ها