مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 16:252020-06-23ورزشي

اتهام عجیب هواداران یوونتوس به کریس رونالدو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس در دیدار نیمه نهایی کوپا ایتالیا مقابل میلان یک ضربه پنالتی بسیار حساس را از دست داد؛ - برخی از هواداران یوونتوس ادعای عجیبی را درباره کریستیانو رونالدو مطرح می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس در دیدار نیمه نهایی کوپا ایتالیا مقابل میلان یک ضربه پنالتی بسیار حساس را از دست داد؛ اتفاقی که باعث شد موج انتقادات هواداران بیانکونری به سمت کریستیانو رونالدو روانه شود.

این عملکرد ضعیف کریستیانو رونالدو، در مسابقه فینال کوپا ایتالیا مقابل ناپولی نیز ادامه داشت؛ ستاره 35 ساله یووه برابر تیم جنارو گتوزو شب بسیار آرامی را پشت سر گذاشت و نتوانست مانع از شکست تیم مائوریتزیو ساری و از دست رفتن قهرمانی شود.

گذشته از همه این ها، بسیاری از هواداران یوونتوس معتقد بودند که کریس رونالدو برای به ثمر رساندن پنالتی پنجم تیمش مقابل ناپولی پافشاری کرده تا به نوعی خودش گل قهرمانی یووه را به ثمر رسانده باشد.

بر اساس استدلال طرفداران بیانکونری در صورتیکه CR7 مسئولیت زدن یکی از پنالتی های ابتدایی یوونتوس را بر عهده می گرفت، این امکان وجود داشت که اتفاق دیگری رخ دهد و برنده بازی در ضربات پنالتی یووه باشد، نه ناپولی! پیش از این نیز بارها شاهد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتهام عجیب هواداران یوونتوس به کریس رونالدو

اتهام عجیب هواداران یوونتوس به کریس رونالدو