مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 13:452020-06-23اقتصادي

به زودی ثبات ارزی برقرار می شود/مردم مطمئن باشند


بانک مرکزی محکم در بازار حضور دارد و مردم مطمئن باشند به زودی ثبات ارزی در کشور برقرار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست امروز خود با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: گزارشی از وضعیت بازار ارز، ورود و خروج آن به کشور، نحوه تأمین تجارت خارجی و مدیریت بازار ارز در این جلسه ارائه و در ادامه به سوالات نمایندگان پاسخ داده شد.

وی ادامه داد: همان گونه که شب گذشته در گفت وگوی ویژه خبری هم اعلام کردم به دلیل شیوع کرونا و ایجاد برخی محدودیت ها در مرزها بعد از عید نوروز و کاهش درآمدی برخی محصولات، مقداری نقصان در میزان عرضه ارز نسبت به تقاضا در کشور اتفاق افتاد که موجب نوسانات کوتاه مدتی شد و مسلماً این نوسانات به زودی حل خواهد شد.

همتی تأکید کرد: بانک مرکزی مدیریت بازار ارز را در اختیار دارد و امیدواریم با پشتیبانی کمیسیون اقتصادی مجلس و اقدامات انجام شده در بازار بر مشکلات حوزه ارزی فائق شویم.

تمام امکانات پولی و ارزی کشور را برای رفاه مردم به کار خواهیم گرفت رییس کل بانک مرکزی اظهار کرد: علی رغم تشدید فشار حداکثری دشمنان و با توجه به اقدامات صورت گرفته طی دو سال گذشته علیه جمهوری اسلامی ایران ما توانسته ایم با اقتدار کشور را اداره کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به زودی ثبات ارزی برقرار می شود/مردم مطمئن باشند

به زودی ثبات ارزی برقرار می شود/مردم مطمئن باشند