مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 12:252020-06-23پزشكي

مرکز جامع درمانی ترک اعتیاد در مازندران ایجاد می شود


مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به دریافت مجوز مرکز جامع درمان اعتیاد گفت: بیش از 27 هزار نفر در 141 مرکز درمانی ترک اعتیاد در استان خدمات دهی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد گوهردهی عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در سال گذشته 62 مرکز درمان اعتیاد به صورت سرپایی فعال شد، گفت: از این تعداد 61 مرکز غیردولتی و یک مرکز دولتی بود و 167 در مرکز درمان دولتی و هفت هزار و 853 نفر در مرکز غیردولتی خدمات دریافت کردند.

وی با اظهار اینکه در حوزه مراکز اقامتی میان مدت 14 هزار و 780 نفر در 62 مرکز درمانی خدمات دریافت کردند، افزود: در حوزه سرپناه دو مرکز در استان وجود دارد که 778 نفر از مزایای آن بهره مند شدند.

گوهردهی با عنوان اینکه دو مرکز اجتماع درمان مدار در استان وجود دارد، ادامه داد: دو مرکز تبصره 16 در استان وجود دارد که بیش از 800 نفر سال قبل به این مراکز وجود کردند.

وی با اشاره به اینکه در 141 مرکز درمانی به جامعه هدف خدمات داده شد، گفت: بیش از 27 هزار نفر از خدمات این مراکز استفاده کردند.

مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به پرداخت 56 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به جامعه هدف گفت: 12 میلیارد تومان شامل 20 درصد تسهیلات به بهبودیافتگان اعتیاد در استان پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز جامع درمانی ترک اعتیاد در مازندران ایجاد می شود

مرکز جامع درمانی ترک اعتیاد در مازندران ایجاد می شود