مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 12:252020-06-23سياسي

34 واحد تولیدی تعطیل کردستان به چرخه تولید بازگشت


رییس کل دادگستری استان کردستان از بررسی بیش از 60 پرونده قضایی در خصوص مشکلات واحدهای تولیدی در سطح استان خبر داد و گفت: با تصویب و اجرای مصوباتی 34 واحد از این تعداد به چرخه تولید بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمدرضا مترقب در روند بازدید از واحدهای تولیدی سنندج که با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان، که به مناسبت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: همه مسئولین دستگاه های اجرایی، نظارتی و قضایی وظیفه دارند برای تحقق مطالبات مردمی و در راستای حمایت از تولید داخلی پای کار باشند.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی از تمامی امکانات و قدرت خود در راستای جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی استفاده خواهد کرد.

 مترقب افزود: اولویت دادگستری استان کردستان جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی فعال و در گام بعدی شروع بکار مجدد واحدهای تعطیل شده است که در این راستا کمک و همکاری دستگاههای اجرایی ضروری است.

رییس کل دادگستری استان کردستان همچنین در تشریح اقدامات و عملکرد دبیرخانه ستاد استانی اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه گفت: از ابتدای سال 98 همزمان با افزایش فشار های اقتصادی به تولیدکنندگان، فعالین حوزه صنعت و اقتصادی کشور و افزایش مراجعات و درخواست ها از خدمات این ستاد، بحمدالله توفیقات خوبی حاصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

34 واحد تولیدی تعطیل کردستان به چرخه تولید بازگشت

34 واحد تولیدی تعطیل کردستان به چرخه تولید بازگشت