مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 12:052020-06-23حوادث

نزاع و درگیری در همدان بیش از 14هزار نفر را به پزشکی قانونی کشاند


مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: پارسال 14 هزار و 509 نفر در استان همدان بر اثر نزاع و درگیری به پزشکی قانونی مراجعه کرده اند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آرتین کمالی ظهر سه شنبه در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران با بیان اینکه همدان در بحث نزاع و درگیری شرایط بهتری پیدا کرده و هشمین استان کشور از این نظر است، گفت: همدان در زمینه مصدومان ناشی از تصادفات رانندگی بیست و پنجمین استان کشور است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در استان همدان به غیر از شهرستان فامنین مرکز پزشکی قانونی فعال است، گفت: مرکز نهاوند سال گذشته افتتاح شد و هفتم تیر ماه امسال نیز مرکز کبودرآهنگ افتتاح می شود.

کمالی با بیان اینکه یکی از نیازهای استان همدان تعداد همکاران پزشک است چرا که در این زمینه با کمبود واضح مواجه هستیم، گفت: امسال مجوز جذب 3 پزشک دریافت شده که در همدان و شهرستان ها فعال خواهند شد.

وی با بیان اینکه کهولت سنی ساختمان مرکزی پزشکی قانونی در استان همدان یکی دیگر از مشکلات این مجموعه است، گفت: آزمایشگاه مرکز پزشکی قانونی بازسازی شده و از نظر نیروی تخصصی و دستگاهی شرایط مناسب است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان با بیان اینکه در بخش معاینات پیگیر دریافت زمینی در کنار آرامستان همدان هستیم تا سالن تشریح به این مکان منتقل شود، گفت: در حال حاضر از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزاع و درگیری در همدان بیش از 14هزار نفر را به پزشکی قانونی کشاند

نزاع و درگیری در همدان بیش از 14هزار نفر را به پزشکی قانونی کشاند