مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 11:302020-06-23سياسي

مراسم اربعین 99 بررسی شد


بیشتر از سه ماه تا مراسم اربعین، باقی مانده و با وجود ویروس کرونا که هنوز راه قطعی برای درمان آن پیدا نشده است، جلسه ای در سازمان حج و زیارت برگزار شد تا راهبردها و رویکردهای این مراسم بررسی شود.

- بیشتر از سه ماه تا مراسم اربعین، باقی مانده و با وجود ویروس کرونا که هنوز راه قطعی برای درمان آن پیدا نشده است، جلسه ای در سازمان حج و زیارت برگزار شد تا راهبردها و رویکردهای این مراسم بررسی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، نشست کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین حسینی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب ـ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ـ، حجت الاسلام والمسلمین حمید احمدی ـ رییس و اعضای کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین ـ، احمد محمدی فر ـ دبیر ستاد مرکزی اربعین ـ و نمایندگان بیش از 20 دستگاه و نهاد مرتبط با موضوع اربعین برگزار شد.

با توجه به شیوع ویروس کرونا در جهان و تحت تاثیر قرار گرفتن برگزاری اجتماعات مختلف، در بیش از 10 کارگروه وابسته به این کمیته، سناریوهای مختلف و برنامه های آینده درباره مراسم اربعین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین نواب ـ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ـ با اشاره به وضعیت ویروس کرونا در عراق از جمله شهرهای کربلا و نجف، اظهار کرد: همانطور که در مورد حج ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم اربعین 99 بررسی شد

مراسم اربعین 99 بررسی شد