مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 10:552020-06-23ورزشي

هیئت تیراندازی خراسان شمالی تجهیز می شود


رییس فدراسیون تیراندازی با تپانچه با اشاره کمبود سلاح در خراسان شمالی گفت: قول می دهیم به مرکز استان 2 اسلحه و به هر شهرستان فعال یک اسلحه ارسال کنیم که قیمت هر اسلحه 70 میلیون است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی دادگر ظهر امروز در مجمع انتخاباتی رییس هیئت تیراندازی خراسان شمالی که در محل اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: علیرغم اینکه مشکلات زیادی در این فدراسیون وجود دارد اما در سال 98، 6 سهمیه ارزشمند المپیک را کسب کردیم که در 72 سال گذشته بی نظیر بود.

رییس فدراسیون تیراندازی با تپانچه کشور ادامه داد: بر این اساس ورزشکاران ما در این رشته در تعداد سهمیه های کسب شده المپیک در صدر قرار گرفتند به طوری که هم اینک رتبه ایران در کسب سهمیه المپیک جز 11 کشور برتر دنیا است.

وی افزود: این در حالی است که هنوز کار به پایان نرسیده و امیدواریم سه نفر از ورزشکاران مستعد کشورمان که می توانند از طریق رنکینگ سهمیه المپیک را دریافت کنند نیز جز مسافران المپیک باشند.

دادگر تصریح کرد: هم اینک در هر مسابقه ای که در رشته تفنگ و تپانچه برگزار می شود بالغ بر 300 ورزشکار دختر و پسر در همه مقاطع مختلف سنی در رقابت ها حضور دارند و در مسابقات اسکیت و تراپ نیز بالغ بر 150 نفر به رقابت می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت تیراندازی خراسان شمالی تجهیز می شود

هیئت تیراندازی خراسان شمالی تجهیز می شود