مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 10:152020-06-23بين الملل

خیانت به آرمان فلسطین؛ محکومیت کلامی، استراتژی کشورهای عربی در مواجه با طرح اشغال


یک نشریه صهیونیستی به نقل از منابع مطلع عربی نوشت که کشورهای عرب از جمله اردن و مصر منافع خود را به آرمان فلسطین ترجیح داده و قصد دارند فقط به محکومیت کلامی طرح اشغال اکتفا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع دیپلماتیک در کشورهای عربی می گویند دولت های میانه رو در جهان عرب در حال هماهنگ سازی واکنش های خود به طرح رژیم صهیونیستی برای اشغال بخش های بزرگی از کرانه باختری با تل آویو هستند.

این دیپلمات های ارشد عربی به همراه مقام های ارشد نظامی و اطلاعاتی مصر و اردن به نشریه ، توافق کوهن با کامل بدین ترتیب است که اسراییل طرح اشغال کرانه باختری را اجرا می کند و کشورهای عربی نیز رسماً مخالفت های خود با این طرح را اعلام می کنند بدون اینکه آسیب قابل توجهی به روابط دیپلماتیک آنها برسد.

یک دیپلمات ارشد مصری به این نشریه گفت که نگرانی فلسطینی ها درباره ماهیت پاسخ قاهره به طرح تل آویو برای اشغال، قابل توجیه است زیرا کوهن و کامل در حال حاضر به صورت کلی درباره ابعاد و شدت واکنش مصر به توافق رسیده اند.

بر این اساس، مقام های نظامی مصر حتی توانسته اند همتایان اردنی خود را مجاب کنند که به عبدالله دوم شاه اردن پیشنهاد دهند فقط به محکوم کردن لفظی طرح اشغال بسنده نماید و از گام های عملیاتی که به معاهده صلح با اسراییل آسیب می زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیانت به آرمان فلسطین؛ محکومیت کلامی، استراتژی کشورهای عربی در مواجه با طرح اشغال

خیانت به آرمان فلسطین؛ محکومیت کلامی، استراتژی کشورهای عربی در مواجه با طرح اشغال