مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 10:102020-06-23سياسي

احیای بافت تاریخی سمنان در دستور کار است/ توسعه پایدار گردشگری


احیای بافت تاریخی و ارزشمند شهر که دارای عناصر ویژه ای برای جذب گردشگر هستند در دستور کار شهرداری و میراث فرهنگی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد ناظم رضوی ظهر سه شنبه در نشست بررسی مقدمات تشکیل کارگروه مهر و میراث فرهنگی در سمنان به میزبانی شهرداری ضمن بیان اینکه هم افزایی دستگاه های همسو در زمینه میراث فرهنگی و گردشگری می تواند زمینه ساز تحقق توسعه پایدار گردشگری شود، بیان کرد: در صورتی که همگرایی بین دستگاه های خدماتی و اجرایی و فرهنگی و … در سمنان فراهم شود قطعاً می توانیم شاهد اقدامات خوبی در زمینه گردشگری باشیم.

وی افزود: اگر بتوانیم با دستگاه هایی از جمله جهادکشاورزی، منابع طبیعی، فرمانداری و.

که در موضوعات مشترک رنگ و بوی میراث و گردشگری دارد، تعامل ایجاد کنیم قطعاً در زمینه معرفی برندهای مختص به سمنان، مانند انجیز، محصولات جالیزی، باغات و حتی جاذبه های تاریخی و دیدنی مانند باغ راه ها، بافت قدیمی و ارزشمند شهری، کاربردی شدن تقسیم آب و … موفق تر عمل خواهیم کرد.

شهردار سمنان با بیان اینکه جایگاه مدیریت شهری در توسعه گردشگری و همچنین حفظ و احیای بافت ها و عناصر ارزشمند تاریخی، فرهنگی و طبیعی می بایست تقویت شود، تاکید کرد: ایجاد زیرساخت های طبیعی برای توسعه گردشگری با توجه به وجود باغ راه های تاریخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای بافت تاریخی سمنان در دستور کار است/ توسعه پایدار گردشگری

احیای بافت تاریخی سمنان در دستور کار است/ توسعه پایدار گردشگری