مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 09:552020-06-23اقتصادي

اجرای 6 طرح تحقیقی ترویج کشاورزی در 8 شهرستان گیلان


مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان گیلان از اجرایی شدن 6 طرح با عنوان طرح تحقیقی ترویج کشاورزی در هشت شهرستان گیلان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حمید منشی زاده امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید یافته های موجود در حوزه کشاورزی را در اختیار کشاورزان قرار دهیم، اظهار کرد: در سال جدید 6 طرح با عنوان طرح تحقیقی ترویجی در استان گیلان اجرایی شده و یافته های آن در اختیار کشاورزان قرار داده می شود.

وی با اشاره به اهداف اجرای طرح تحقیقی ترویجی گفت: این طرح در راستای تحقق برنامه های مدیریت دانش و ترویج و انتقال یافته های تحقیقی به کشاورزان در قالب همکاری مشترک و مستمر بخش های ترویج، انجام می شود.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان گیلان با اذعان به اینکه طرح تحقیق ترویجی در حوزه باغی و زراعی انجام می شود، افزود: 14 طرح تحقیقی ترویجی با 6 عنوان در حوزه زراعی و باغی در هشت شهرستان استان گیلان اجرایی می شود.

منشی زاده اجرای طرح تحقیقی ترویجی را در قالب سه حوزه برنج، راتون و زیتون دانست و بیان کرد: این طرح ها برای 3 محصول برنج، راتون و زیتون با عناوین ارزیابی لاین های جدید برنج D3، V4، TH3 و SA6 ،  تأثیر زمان آبیاری و کود نیتروژن و عملکرد کشت دوم راتون و بررسی کارایی ترکیبات بازدارنده تخم ریزی مگس میوه زیتون در شهرستان های آستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 6 طرح تحقیقی ترویج کشاورزی در 8 شهرستان گیلان

اجرای 6 طرح تحقیقی ترویج کشاورزی در 8 شهرستان گیلان