مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 09:552020-06-23ورزشي

از برگزاری مسابقات اتومبیلرانی با هزینه شخصی تا تمرین در اوج خطر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، توسعه رشته های ورزشی نیازمند فراهم شدن امکانات مورد نیاز است و بی شک عدم تامین این امکانات مشکلاتی را برای علاقه مندان و فعالان برخی از رشته های ورزشی به همراه دارد.

ضعف های زیرساختی در حوزه ورزش استان ایلام بر کسی پوشیده نیست و می توان گفت ضعف زیرساخت های ورزشی در استانی با دارا بودن چندین قهرمان جهانی در رشته های مختلف به یک معضل برای ورزشکاران تبدیل شده است.

نبود پیست اتومبیل رانی و موتور سواری در این استان از جمله کمبودهایی است که از یک سو سبب روی آوردن علاقه مندان این رشته به انجام تمرینات خطرآفرین در معابر عمومی شده است و از سوی دیگر امکان فعالیت دوست داران این رشته در سطح کشوری را غیر ممکن ساخته است.

رشته های ورزشی موتورسواری و اتومبیل رانی طرفداران بسیاری داشته و ظرفیت بالایی جهت پرکردن اوقات فراغت جوانان دارد، همچنین با وجود ورزشکاران حرفه ای این رشته در استان که در مسابقات ملی مقام قهرمانی کسب کرده اند، نبود امکانات زیرساختی از توسعه فعالیت هیات ورزشی اتومبیلرانی در استان جلوگیری کرده است.

  عدم امکانات لازم و ایمن برای اتومبیلرانی در استان همتی یکی از ورزشکاران رشته اتومبیل رانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: چند سال است این ورزش را به صورت حرفه ای شروع و مقام ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از برگزاری مسابقات اتومبیلرانی با هزینه شخصی تا تمرین در اوج خطر

از برگزاری مسابقات اتومبیلرانی با هزینه شخصی تا تمرین در اوج خطر