مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 09:052020-06-23حوادث

یک تن مواد مخدر غیردارویی در آذربایجان غربی امحا شد


به صورت ویدئو کنفرانس طی مراسمی یک تن مواد مخدر غیردارویی در استان با حضور فرمانده انتظامی آذربایجان غربی و رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر امحا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همه ساله در تیر ماه برنامه جهانی مبارزه با مواد مخدر اجرا می شود و کشور ما در این خصوص طلایه دار مبارزه با مواد مخدر بوده و حضور فعالی دارد در این راستا امروز طی مراسمی یک تن مواد مخدر غیردارویی طی مراسمی امحا شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در مراسم امحا این مواد مخدر اظهارکرد: با توجه به اینکه این استان با سه کشور خارجی هم مرز است، حساسیت خاصی در زمینه مقابله با مواد مخدر وجود دارد و باید مقابله همه جانبه با هدف خروج مواد مخدر به کشورهای همسایه انجام شود.

سردار مسعود خرم نیا ادامه داد: سال 98 و سه ماهه نخست سال 99، اقدامات قابل توجهی در زمینه کشفیات مواد مخدر در آذربایجان غربی انجام شده و هم اکنون مهمترین اولویت کشور توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر، موضوع پیشگیری است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اضافه کرد: در سال گذشته برابر تفاهم نامه های صورت گرفته در کل کشور دانش آموزان در مقاطع مختلف تحت پوشش آموزش های پیشگیری از مواد مخدر و توانمند سازی آنان و خانواده هایشان قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک تن مواد مخدر غیردارویی در آذربایجان غربی امحا شد

یک تن مواد مخدر غیردارویی در آذربایجان غربی امحا شد