مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 08:102020-06-23سياسي

تذکر 13 نماینده به رییس جمهور به دلیل عدم اقدام در جهت کاهش فاصله طبقاتی


تعداد 13 نفر از نمایندگان از نمایندگان به رییس جمهور به خاطر عدم اقدام دولت در کاهش شکاف طبقاتی و فقر با توجه به افزایش روند ضریب جینی تذکر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسؤولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (سه شنبه 3 تیر 99)، از سوی هیأت رییسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار تدوین برنامه جامع و عملیاتی برای مقابله با بی حجابی بر اساس اصول سوم و 21 قانون اساسی شد و نیز در تذکری دیگری به وزیر ارشاد خواستار رسیدگی به وضعیت اقتصادی و بیمه هنرمندان آسیب دیده از کرونا شد.

علی علیزاده و روح الله متفکرآزاد نمایندگان مراغه و تبریز در تذکری به وزیر کشور خواستار لزوم پاسخگویی وزیر کشور ترکیه به خاطر اظهاراتش مبنی بر حضور تروریست های تجزیه طلب در ایران شدند.

حسین رییسی نماینده مردم میناب در تذکری به وزیر بهداشت خواستار اقدام لازم برای کنترل کرونا و تأمین تجهیزات و نیروی انسانی در بیمارستان این شهر شد.

علی  علیزاده نماینده مردم مراغه به وزرای کشور و اطلاعات لزوم ارائه گزارش وزارت کشور و نهادهای امنیتی درباره آتش سوزی در مناطق و حوزه های مختلف به مجلس و مردم را متذکر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر 13 نماینده به رییس جمهور به دلیل عدم اقدام در جهت کاهش فاصله طبقاتی

تذکر 13 نماینده به رییس جمهور به دلیل عدم اقدام در جهت کاهش فاصله طبقاتی