مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 07:552020-06-23بين الملل

8000 نفر از پناهندگان افغانستان در استان بوشهر دارای کارت هستند


مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری بوشهر گفت: در زمان حاضر هشت هزار نفر از پناهندگان در استان بوشهر دارای کارت پناهندگی (آمایش) هستند.

- بوشهر- مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری بوشهر گفت: در زمان حاضر هشت هزار نفر از پناهندگان در استان بوشهر دارای کارت پناهندگی (آمایش) هستند.

عبدالرضا بشیری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استان بوشهر با ارائه خدمات مختلف توانسته میزبان خوبی برای مهاجران افغانستان باشد.

وی بابیان اینکه در شهر دالکی شهرستان دشتستان یک میهمان شهر و در شهر بوشهر نیز یک اردوگاه برای پناهندگان بی سرپناه افغانستانی در نظر گرفته شده است تصریح کرد: هفت سرپناه جدید و یک پارک کودک برای اتباع افغانستانی ساکن در مهمان شهر ساخته شده است.

بشیری ادامه داد: در زمان حاضر در قالب مهمان شهر دالکی 200 نفر از اتباع افغانستانی بدون سرپناه ساکن هستند و از خدمات مختلفی ازجمله دریافت جیره مواد غذایی رایگان به صورت ماهانه، شارژ بن کارت و آموزش رایگان ارائه می شود.

وی با تأکید بر اینکه اتباع افغانستانی مانند شهروندان ایرانی از همه نوع خدمات اجتماعی برخوردار هستند افزود: بر اساس تفاهم نامه ای که با سازمان بهزیستی منعقدشده، معلولان اتباع افغانستانی می توانند زیر پوشش خدمات حمایتی این سازمان قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8000 نفر از پناهندگان افغانستان در استان بوشهر دارای کارت هستند

8000 نفر از پناهندگان افغانستان در استان بوشهر دارای کارت هستند