مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 06:552020-06-23اقتصادي

300 هزار قطعه بچه ماهی استخوانی در خزر رهاسازی شد


مدیر کل شیلات گیلان از رهاسازی 300 هزار قططعه بچه ماهی استخوانی تکثیر شده به روش طبیعی در تعاونی های پره صیادی در دریای خزر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عظیم مدبری پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه برگزاری این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس بررسی های استانی حدود 12 شرکت تعاونی پره صیادی با ایجاد حوضچه های تکثیر طبیعی با استفاده از آب دریا در تکثیر طبیعی ماهیان استخوانی مشارکت دارند.

وی با اشاره به مشارکت دو تعاونی پره صیادی در انزلی در امر تکثیر طبیعی، افزود: پیش بینی می شود از این طریق پنج میلیون قطعه بچه ماهی در استان تکثیر و رهاسازی شود که سهم بندرانزلی از این مقدار 300 هزار قطعه بچه ماهی است.

مدبری تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی های سالیانه شیلات، بیش از 100 میلیون قطعه بچه ماهی به صورت تکثیر مصنوعی در رودخانه های منتهی به خزر رهاسازی می شوند.

وی با اشاره به اینکه باید 20 درصد از جمعیت مولدین در شیلات از طریق تکثیر طبیعی باشد ادامه داد: هدف شیلات از این کار، مشارکت جامعه صیادی در تکثیر طبیعی و در جهت حفظ ذخایر با ارزش ماهیان خزر و افزایش اشتغال در بین جامعه صیادان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 هزار قطعه بچه ماهی استخوانی در خزر رهاسازی شد

300 هزار قطعه بچه ماهی استخوانی در خزر رهاسازی شد