مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 06:502020-06-23پزشكي

شرکت در عروس ها، مهم ترین علت اوج گیری دوباره کرونا در گلستان


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: مهم ترین علت صعودی شدن مجدد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در گلستان، شرکت مردم در مجالس عروسی خصوصاً در ترکمن صحرا است.

- ایسنا/گلستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: مهم ترین علت صعودی شدن مجدد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در گلستان، شرکت مردم در مجالس عروسی خصوصاً در ترکمن صحرا است.

سراج الدین عارف نیا در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اگر روند شیوع کرونا در استان همچنان صعودی باشد، ممکن است که بیمارستان ها جوابگو بیماران نباشند.

بالا رفتن احتمال ابتلای افراد به ویروس کرونا، از پیامدهای روند صعودی شیوع کرونا است که رسیدگی به بیماران را با مشکل مواجه می کند و افزایش مرگ ومیرهای ناشی از کرونا را به دنبال دارد.

وی خاطرنشان کرد: افزایش بار بستری بیمارستان ها فشار را بر کادر درمان بیشتر می کند و احتمال ابتلای آن ها را افزایش می دهد.

جایگزین کردن این نیروها نیز بسیار مشکل است.

عارف نیا با اشاره به اینکه در این دوره از بیماری، شیوع در شهرهای ترکمن نشین استان بیشتر است، تصریح کرد: مهم ترین علت این مسئله حضور مردم در مراسمات عروسی است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: با توجه به آغاز دهه کرامت، قطعاً برخی از خانواده مراسم عروسی را در این دهه برنامه ریزی کردند؛ از خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در عروس ها، مهم ترین علت اوج گیری دوباره کرونا در گلستان

شرکت در عروس ها، مهم ترین علت اوج گیری دوباره کرونا در گلستان