مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 06:352020-06-23اقتصادي

امنیت بالای سرمایه گذاری و کارآفرینی در منطقه ویژه اقتصادی «ساوه»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، بر اساس تعریف مزیت های اقتصادی در مناطق ویژه، مجموعه ای از معافیت های خاص کارآفرینی تدوین شده که نمونه بارز آن صادرات ترانزیتی در منطقه ویژه اقتصادی کاوه ساوه است.

منطقه ویژه اقتصادی ساوه به لحاظ اخذ مصوبه دولت و مجلس، امنیت سرمایه گذاری بیشتری برای کارآفرینان و سرمایه گذاران خارجی دارد.

  این منطقه به لحاظ وجود زیر ساخت های مناسب، تجمیع هدفمند واحدهای صنعتی و از همه مهم تر تنوع تولید، مزیت های اقتصادی مناسبی را برای استان مرکزی و کشور به ارمغان آورده است.

  منطقه ویژه اقتصادی کاوه در واقع به بنگاهی اقتصادی با ارزش افزوده بالا تبدیل شده که بسیاری از سرمایه گذاران داخلی و خارجی با قدمت 50 ساله و تامین امکانات لازم رغبت سرمایه گذاری در این منطقه را دارند.

امنیت بالای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی ساوه برای کارآفرینان مدیرعامل شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک دسترسی به آزادراه تهران - ساوه و مجاورت در مسیر تزانزیتی کالا و فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) را ظرفیت ارزشمندی برای سرمایه گذاران و فعالان بخش اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی کاوه دانسته و می گوید: یکی از ویژگی های منحصر به فرد منطقه ویژه اقتصادی کاوه تربیت نیروهای کارآمد و متخصص ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت بالای سرمایه گذاری و کارآفرینی در منطقه ویژه اقتصادی «ساوه»

امنیت بالای سرمایه گذاری و کارآفرینی در منطقه ویژه اقتصادی «ساوه»