مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 06:152020-06-23سياسي

اهل بیت (ع) ستون های اعتقادی ملت بزرگ ایران هستند


اهل بیت (ع) ستون های اعتقادی ملت بزرگ ایران هستند و وجود مبارک امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) و خدمتگزاری به آستان این بزرگواران، افتخار بی نظیری است که ملت ایران همواره قدردان این نعمت است.

- اهل بیت (ع) ستون های اعتقادی ملت بزرگ ایران هستند و وجود مبارک امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) و خدمتگزاری به آستان این بزرگواران، افتخار بی نظیری است که ملت ایران همواره قدردان این نعمت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اکبر ولایتی با بیان اینکه ایران اسلامی همواره رشد، تعالی و استقلال خود را مدیون آموزه های بلند اسلامی، تعالیم ارزشمند اهل بیت (ع) و داشته های فرهنگی و تمدنی می داند، اظهار کرد: از این نظر همواره با توکل به پروردگار و توسل به اهل بیت(ع) پیروزی ها و توفیقات فراوانی را به دست آورده است.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل ادامه داد: در این میان پاسداشت مناسبت های مذهب و دینی فرصت گرانبهایی است که می تواند زمینه ساز توجه هر چه بیشتر به ظرفیت های مهم و در اختیار فرهنگی و دینی در کشور را به دنبال داشته باشد و تا رشد معنوی و تعالی روحی را محقق کند.

ولایتی تصریح کرد: اهل بیت (علیهم السلام) ستون های اعتقادی ملت بزرگ ایران هستند که ارادت، الگو برداری و پیروی از آموزه های آنان را همواره سرلوحه خود قرار داده اند و وجود مبارک امام رضا(ع) و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهل بیت (ع) ستون های اعتقادی ملت بزرگ ایران هستند

اهل بیت (ع) ستون های اعتقادی ملت بزرگ ایران هستند