مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 06:152020-06-23سياسي

اهمیت جوان گرایی در حوزه فرهنگ/ هنر انقلاب نیاز به هوای تازه دارد


حسین مسافر آستانه معتقد است توجه به جوانگرایی در حوزه هنری تبلیغات اسلامی می تواند موجب تولید آثاری بدیع و وارد شدن هوای تازه به فضای هنر انقلاب شود.

- حسین مسافر آستانه نویسنده و کارگردان تئاتر و دبیر شورای سیاست گذاری تماشاخانه ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار مهر در پی انتصاب محمدمهدی دادمان به ریاست حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی درباره لزوم اعتماد به جوانان و توجه به بیانات مقام معظم رهبری در این زمینه گفت: با توجه به نیاز فرهنگ و هنر به نیروها و هوای تازه امیدوارم حضور ایشان در مقام ریاست حوزه هنری فرصت های جدیدتری را برای اهالی فرهنگ و هنر در حوزه های مختلفی مثل کتاب، تئاتر و حتی سینما که مدت هاست توجه به آن ها در حوزه هنری کمی کمتر شده بود، فراهم آورد.

وی ادامه داد: امیدوارم با رویکرد جوان گرایی که سازمان تبلیغات اسلامی در پیش گرفته است از این پس آثاری بدیع و تازه و رخدادهایی جدید شکل بگیرند که سبب شوند حال و هوای هنر انقلاب اسلامی تازه شود و شاهد آثار تأثیرگذارتری باشیم که جوان ترها خلق می کنند.

مسافر آستانه در پایان درباره تغییری که این انتصاب می تواند در فضای هنرهای نمایشی حوزه هنری به وجود بیاورد نیز بیان کرد: قطعاً با بهره گیری از تجارب گذشتگان و پیشکسوتان و تلاش برای جذب نیروهای جوان و خلاق که بسیار هم زیاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت جوان گرایی در حوزه فرهنگ/ هنر انقلاب نیاز به هوای تازه دارد

اهمیت جوان گرایی در حوزه فرهنگ/ هنر انقلاب نیاز به هوای تازه دارد