مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 06:002020-06-23بين الملل

بولتون: جرقه ورود من به کاخ سفید نزاع بر سر برجام بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا در کتاب اتاق اتفاق می نویسد: طولی نکشید که استیو بنن (استراتژیست ارشد و مشاور دونالد ترامپ می به مدت 7 ماه در سال 2017میلادی این سمت را برعهده داشت) و راینس پریبس (تا .

- جان بولتون در کتاب اتاق اتفاق، اختلافات میان ترامپ و وزیر امور خارجه وقت و مشاور امنیت ملی آمریکا بر سر توافق هسته ای با ایران را جرقه ورود خود به کاخ سفید ذکر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا در کتاب اتاق اتفاق می نویسد: طولی نکشید که استیو بنن (استراتژیست ارشد و مشاور دونالد ترامپ می به مدت 7 ماه در سال 2017میلادی این سمت را برعهده داشت) و راینس پریبس (تا اواسط سال 2017 رییس ستاد کارکنان کاخ سفید) دوباره به من زنگ زدند و پیام داد تا وارد کاخ سفید شوم، زیرا آن ها در پی غلبه بر اختلافات میان دونالد ترامپ، هربرت ریموند مک مستر (مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا) و رکس تیلرسون (وزیر امور خارجه پیشین آمریکا) بودند.

روشن ترین مشکلات در این زمینه، ایران و به ویژه توافق هسته ای سال 2015 بود که باراک اوباما آن را یک موفقیت برجسته قلمداد می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بولتون: جرقه ورود من به کاخ سفید نزاع بر سر برجام بود

بولتون: جرقه ورود من به کاخ سفید نزاع بر سر برجام بود