مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 04:552020-06-23اقتصادي

تخلف مصالح فروشان قزوین رصد و پیگیری قانونی می شود


معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت استان قزوین گفت: در صورت دریافت گزارش های مردمی از تخلف صنف مصالح فروشان برای برخورد قانونی با متخلفان بسرعت اقدام خواهد شد.

- علی اکبر کبیری در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به مشکلات ناشی از افزایش قیمت ها در ماه های اخیر اظهار داشت: با بسیج نیروهای بازرسی برای رصد بازار و پیشگیری ا افزایش بی رویه قیمت ها اقدام لازم صورت می گیرد.

وی بیان کرد: برای موفقیت در مبارزه با گران فروشی نیازمند مشارکت و همکاری همه جانبه شهروندان هستیم تا بسرعت بتوان وارد عمل شد و با تخلف مقابله کرد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت استان قزوین گفت: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان بازدید از صنوف و کسبه به صورت مستمر انجام می شود که در بازرسی این دوره از واحدهای عرضه کننده مصالح ساختمانی بازرسی صورت خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: بر این اساس پس از دریافت گزارش و اخباری از شهروندان در خصوص یکی از واحدهای فروش مصالح به علت درج نشدن قیمت و صادر نشدن فاکتور و نیز نداشتن پروانه کسب برگه گزارش تنظیم و برای اجرای حکم به اداره تعزیرات ارجاع شد.

کبیری اظهار داشت: تمامی واحدها موظف به درج قیمت و صدور صورت حساب برای مشتریان هستند تا شهروندان در جریان قیمت ها قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف مصالح فروشان قزوین رصد و پیگیری قانونی می شود

تخلف مصالح فروشان قزوین رصد و پیگیری قانونی می شود