مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 04:552020-06-23بين الملل

10 سال حبس؛ مجازات ترامپ برای معترضانی که نمادهای برده داری را از بین می برند


رییس جمهور آمریکا در تازه ترین پیام تهدید آمیز خود علیه معترضان هشدار داد، سرنگونی یادبودها و مجسمه های حامی برده داری در آمریکا، مجازات تا 10 سال حبس خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا که از زمان آغاز راهپیمایی های سراسری در این کشور در اعتراض به نژادپرستی و خشونت پلیس این کشور، موضعی خشن اتخاذ کرده و در برخی موارد خواستار سرکوب معترضان شده است، به تازگی تهدید کرده است سرنگونی مجسمه های حامیان برده داری در ایالات متحده، محکومیت تا 10 سال حبس داشته باشد.

بنا بر گزارش شبکه روسی راشاتودی ، ترامپ شب گذشته (دوشنبه) به وقت محلی بعد از به راه افتادن چندین اعتراضات در شهر واشنگتن دی سی در پیامی توییتری، معترضان را تهدید کرد در صورت از بین بردن یادبودها و مجسمه های برده داری، با پیامدهای سنگینی روبرو خواهند شد.

وی در این پیام معترضان را به وحشیگری و خرابکاری متهم کرد و نوشت: افراد بیشماری در (واشنگتن) دی سی برای خرابکاری شرم آور مجسمه باشکوه اندرو جکسون در پارک لافایت و همچنین از ریخت انداختن نمای بیرونی کلیسای سنت جانز در امتداد خیابان بازداشت شدند .

ترامپ سپس معترضان را به حبس تهدید کرد و گفت: حواستان باشد، طبق 10قانون حفظ یادبود کهنه سربازان، با محکومیت 10 سال حبس مواجه هستید .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 سال حبس؛ مجازات ترامپ برای معترضانی که نمادهای برده داری را از بین می برند

10 سال حبس؛ مجازات ترامپ برای معترضانی که نمادهای برده داری را از بین می برند