مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 04:052020-06-23اقتصادي

360 میلیارد ریال برای تکمیل تصفیه خانه فاضلاب ماکو نیاز است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: تکمیل احداث تصفیه خانه فاضلاب در ورودی کمربندی بازرگان در مجاورت روستای “هندور” به 360 میلیارد ریال اعتبار در سال جاری نیاز دارد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: تکمیل احداث تصفیه خانه فاضلاب در ورودی کمربندی بازرگان در مجاورت روستای “هندور” به 360 میلیارد ریال اعتبار در سال جاری نیاز دارد.

علیرضا رضوی در گفت و گو با ایسنا، افزود: احداث تصفیه خانه فاضلاب در ورودی کمربندی بازرگان در مجاورت روستای “هندور” به 360 میلیارد ریال اعتبار در سال جاری نیاز دارد، تا پساب جمع آوری شده از شبکه فاضلاب به تصفیه خانه انتقال یابد.

وی همچنین از پیشرفت فیزیکی 45 درصدی تصفیه خانه شهر ماکو خبر داد و افزود: برای تکمیل این پروژه به 380 میلیارد ریال و همچنین احداث ایستگاه پمپاژ به 6 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

رضوی با اشاره به اینکه در سال گذشته برای طرح تصفیه خانه ماکو 50 میلیارد ریال اعتبار دولتی مصوب شد که تخصیص آن صفر بود و محقق نشد،گفت: با این اعتبارات تک رقمی این پروژه به اتمام نمی رسد و نیاز است اعتبار ویژه دولتی با همراهی و مشارکت دیگر نهادها تخصیص یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

360 میلیارد ریال برای تکمیل تصفیه خانه فاضلاب ماکو نیاز است

360 میلیارد ریال برای تکمیل تصفیه خانه فاضلاب ماکو نیاز است