مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 18:502020-06-22فرهنگي

چرا آثار ادبی و هنری کمی در خصوص کریمه اهل بیت(س) تولید شده است؟ً!


بانوی نویسنده کشورمان یکی از دلایل اصلی کم کاری نویسندگان در حوزه داستان نویسی و فعالیت هنری پیرامون حضرت فاطمه معصومه(س) را کم بودن اطلاعات کافی نویسندگان از دوران زندگی ایشان دانست.

- چرا آثار ادبی و هنری کمی در خصوص کریمه اهل بیت(س) تولید شده است؟ً! ایسنا/قم بانوی نویسنده کشورمان یکی از دلایل اصلی کم کاری نویسندگان در حوزه داستان نویسی و فعالیت هنری پیرامون حضرت فاطمه معصومه(س) را کم بودن اطلاعات کافی نویسندگان از دوران زندگی ایشان دانست.

در روز میلاد با سعادت کریمه اهل بیت(س) به سراغ نویسنده جوان کشورمان فاطمه سلیمانی ازندریانی رفتیم که کتابی پیرامون حضرت فاطمه معصومه(س) نگاشته است.

وی در ابتدای این گفت وگو گفت: کتاب به سپیدی یک رویا دومین اثر من است و با توجه به علاقه ای که به حوزه ادبیات مذهبی و تاریخ اسلام داشتم و ارادت خاصی که به اما رضا (ع) دارم تصمیم گرفتم این کتاب را درمورد حضرت معصومه (س) بنویسم تا از این طریق عرض ارادتی به ایشان کرده باشم.

وی درخصوص مقطعی از زندگی حضرت معصومه (س) که در این کتاب روایت می شود گفت: در این کتاب از آغاز هجرت امام رضا (ع) به ایران تا وفات حضرت معصومه (س) روایت می شود، البته در بخش هایی از کتاب اشارات کوتاهی نیز به کودکی ایشان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا آثار ادبی و هنری کمی در خصوص کریمه اهل بیت(س) تولید شده است؟ً!

چرا آثار ادبی و هنری کمی در خصوص کریمه اهل بیت(س) تولید شده است؟ً!