مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 18:202020-06-22سياسي

لزوم ترویج کشت زعفران و گل نرگس در استان ایلام


امام جمعه ایلام بر لزوم ترویج کشت زعفران و گل نرگس در استان ایلام تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت بخش کشاورزی برای رونق تولید در استان استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار عصر دوشنبه در دیدار با مسئولان جهاد کشاورزی استان ایلام اظهار کرد: جهاد کشاورزی یکی از نهادهای گسترده و تاثیرگذار بر بهبود کیفیت سفره مردم است که با تلاش و تولید محصولات کشاورزی، این مهم در استان محقق خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به شعار سال یعنی جهش تولید، در استان ظرفیت های مناسبی وجود دارد که می طلبد شاهد رونق آنها باشیم.

کریمب تبار افزود: از جمله این ظرفیت ها ترویج کشت زعفران و گل نرگس به عنوان محصولاتی با درآمدزایی مناسب و احداث باغات در اراضی شیبدار و تولید میوه های مرغوب است.

وی به اهمیت خاک و آب و وجود این دو نعمت در استان اشاره کرد و گفت: این عامل باعث ایجاد استقلال اقتصادی و کاهش تورم و همچنین زمینه صادرات محصول به کشور عراق خواهد شد.

حجت الاسلام کریمی تبار با تاکید بر اینکه کنترل قیمت کالا از عوامل رفاه حال مصرف کنندگان است، افزود: گرانی محصولات باعث ایجاد مشکل برای مصرف کنندگان شده که جهاد کشاورزی می تواند با سرمایه گذاری در حوزه های مختلف و جذب سرمایه افراد به حل این مشکلات کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ترویج کشت زعفران و گل نرگس در استان ایلام

لزوم ترویج کشت زعفران و گل نرگس در استان ایلام