مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 17:252020-06-22سياسي

بهره برداری از 25 پروژه عمرانی و راه سازی تا بهار 1400


شهردار فردیس با بیان اینکه فاز اول پروژه جاده کشتارگاه فردیس تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد، گفت: 25 پروژه عمرانی و راه سازی تا پایان عمر نخستین دوره شورای شهر فردیس به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در کرج، محمد خسرو زاده، شهردار فردیس، عصر امروز در آیین کلنگ احداث جاده های کشتارگاه و کیاتل فردیس، با بیان اینکه 25 پروژه راه سازی و عمرانی در فردیس تا پایان دوره اول شورای اسلامی شهر به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: درصدد هستیم با حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر، سراهای محله و پروژه های عمرانی نیمه تمام فردیس را هرچه سریعتر به بهره برداری برسانیم.

وی در ادامه با بیان اینکه پروژه های راه سازی همچون جاده کشتارگاه، کیاتل ، هفت دستگاه، معابر اصلی شهرک ناز و غیره در دستور کار حوزه عمران شهرداری فردیس است، عنوان کرد: پروژه های زیرساختی متعددی همچون هدایت آب های سطحی نیز در دستور کار است.

شهردار فردیس با بیان اینکه جلساتی با شرکت های مطرح حوزه آب کشور در خصوص اجرای پروژه هدایت آب های سطحی فردیس برگزار شده است، تصریح کرد: در صورت انعقاد تفاهم نامه ای در این خصوص امید داریم بتوانیم پروژه هدایت آب های سطحی را در فردیس آغاز کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 25 پروژه عمرانی و راه سازی تا بهار 1400

بهره برداری از 25 پروژه عمرانی و راه سازی تا بهار 1400