مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 16:052020-06-22سياسي

هیئات مذهبی یزد برای مصون سازی جوانان از آسیب ها وارد میدان شوند


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه امروز انواع آسیب های اجتماعی و فرهنگی جوانان را تهدید می کند، گفت: هیئت های مذهبی باید در این زمینه احساس مسئولیت کرده و وارد میدان شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علیرضا نجیمی روز دوشنبه در جمع رؤسای هیئت های مذهبی استان یزد با بیان اینکه بیماری کرونا سبب شد تا فرصت ماه مبارک رمضان، ایام ماه رجب و شعبان، ولادت امام زمان (عج) و شب های احیا را برای تبلیغ دین خدا از دست بدهیم، اظهار داشت: باید تلاش کنیم در صورتی که ماه محرم و صفر نیز محدودیت هایی برای برپایی محافل عزاداری وجود داشت، از سایر شیوه های تبلیغی استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: باید راهکاری ترسیم کنیم که اگر شرایط آینده استان به نحوی بود که امکان برگزاری محافل به صورت فیزیکی وجود نداشت، حداقل شعائر را برگزار کنیم.

نجیمی بیان کرد: اگر این محدودیت ها اعمال شد، باید نسبت به آن تمکین کنیم اما پیشنهاد می کنم هزینه هایی که در سال های گذشته صرف مراسم عزاداری می شد، امسال صرف کمک به خانواده کم بضاعت و بی بضاعت شود.

وی همچنین عنوان کرد: خریداری کتاب های مرتبط با سیره اهل بیت (ع) و قرار دادن آنها در اختیار خانواده ها نیز یکی از اقدامات ارزشمند تبلیغی است که می توان در این شرایط به آن پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئات مذهبی یزد برای مصون سازی جوانان از آسیب ها وارد میدان شوند

هیئات مذهبی یزد برای مصون سازی جوانان از آسیب ها وارد میدان شوند