مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 16:002020-06-22سياسي

شورای اجتماعی محلات همدان در زمینه آگاه سازی مردم قدم بردارد


شوراهای اجتماعی محلات همدان باید در زمینه افزایش مشارکت مردم، ایجاد احساس مسئولیت در شهروندان و آموزش و آگاه سازی افراد جامعه قدم بردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار بخشعلی کامرانی صالح بعداز ظهر دوشنبه در جمع رؤسای شورای اجتماعی محلات همدان اظهار کرد: امنیت موضوعی مهم و مشارکت مردم در ایجاد امنیت انکارناپذیر است.

وی با بیان اینکه در این زمینه شوراهای اجتماعی محلات با جذب مشارکت های مردمی به ایجاد بهتر امنیت کمک خواهند کرد، گفت: اعضای شوراهای اجتماعی محلات همدان علاوه بر ارتباط مستمر با کلانتری ها می توانند با پلیس های تخصصی ما نیز ارتباط داشته و مشکلات محلات خود را مطرح کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه یکی از اهداف این شوراها آگاه سازی و اطلاع رسانی است و با آگاه سازی مردم جامعه می توان بیش از 70 درصد مانع از وقوع جرم در جامعه شد، گفت: با آگاه سازی و اطلاع رسانی مناسب در جامعه می توان جلوی انجام بسیاری از جرایم را گرفت.

وی با اشاره به معضل اعتیاد در جامعه بیان کرد: سال گذشته بیش از 7 تن انواع مواد مخدر در استان همدان کشف شد و بر روی یک باند مواد مخدر حداقل ما 4 ماه کار اطلاعاتی انجام شد تا به موفقیت دست پیدا کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای اجتماعی محلات همدان در زمینه آگاه سازی مردم قدم بردارد

شورای اجتماعی محلات همدان در زمینه آگاه سازی مردم قدم بردارد