مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 15:552020-06-22سياسي

ربیعی: دولت وظیفه خود می داند برای رفع مشکلات پرستاران اقدامات لازم را انجام دهد


پرستاران و سایر خانواده بزرگ کادر درمان در این برهه تاریخی به وظیفه خود عمل کرد و اکنون دولت وظیفه خود می داند برای رفع مشکلات آنان اقدامات لازم را انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس علی ربیعی سخنگوی دولت در دیدار با تعدادی از اعضای نظام پرستاری کشور گفت: در فراگیری و بیماری کرونا، جامعه پرستاری و خانواده بزرگ درمان کشورمان لحظاتی چنان با شکوه و به یادماندنی را آفریدند که در حافظه تاریخی ایران و جهان باقی خواهد ماند.

وی افزود: آرامش نسبی امروز جامعه و حفظ خط پاندمی کرونا در ایران، محصول فداکاری های کادر درمان  در موقعیت پرخطر مبارزه با ویروس کرونا است.

ربیعی با بیان اینکه شخص رییس جمهور و تمام اعضای هیات دولت قددران تلاش های خستگی ناپذیر کادر درمان هستند، گفت: در شکلی فراگیرتر و تصویری کلانتر جامعه ایران ایثارگری های کادر درمان و سلامت این سرزمین را فراموش نخواهد کرد.

وی ادامه داد: پرستاران و سایر خانواده بزرگ کادر درمان در این برهه تاریخی به وظیفه خود عمل کرد و اکنون دولت وظیفه خود می داند برای رفع مشکلات آنان اقدامات لازم را انجام داده و از هیچ تلاشی برای حمایت از وزارت بهداشت فروگذار نخواهد کرد.

سخنگوی دولت گفت: قطعاً یکی از عوامل موفقیت دولت در مبارزه با کرونا حضور دکتر نمکی در رأس وزارت بهداشت، درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربیعی: دولت وظیفه خود می داند برای رفع مشکلات پرستاران اقدامات لازم را انجام دهد

ربیعی: دولت وظیفه خود می داند برای رفع مشکلات پرستاران اقدامات لازم را انجام دهد