مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 15:502020-06-22پزشكي

هادی خانیکی: کرونا باعث شد جامعه به شرایط جدیدی پرتاب شود


رییس کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو تاکید کرد: در شرایط مقابله با شیوع کرونا، برای رساندن پیام نمی توان تنها به کنشگران رسانه ای دستورالعمل داد، - بلکه باید به ساختارها و جامعه مخاطبان نیز توجه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو گفت: در اپیدمی کرونا به طور خاص به بازسازی، ترمیم و ایجاد اشکال جدیدی از ارتباطات اجتماعی نیاز داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، هادی خانیکی در وبینار تخصصی مصرف گرایی رسانه ای در بحران، فرصت ها و چالش ها با محوریت بحران کووید-19 با بیان این که اپیدمی کرونا بر دو جنبه زیستی و اجتماعی و ارتباطی زندگی انسان ها اثر گذاشته است، به شکل گیری اصطلاح اینفودمی توسط سازمان جهانی بهداشت و ورود آن به ادبیات مربوط به بیماری کرونا اشاره کرد.

مدیر گروه مطالعات ارتباطی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان این که اینفودمی به اطلاعات پیرامون کرونا وشیوع آن اشاره دارد، اظهارداشت: افراد و کاربران رسانه های اجتماعی پا به پای شیوع ویروس به تبادل اخبار و اطلاعات درباره ویروس می پردازند.

عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان این که جامعه در برابر ویروس کرونا با شرایط بحرانی مواجه شده است، شرایط غیر منتظره، تهدیدزا که الزام آور واکنش زودهنگام است را از ویژگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هادی خانیکی: کرونا باعث شد جامعه به شرایط جدیدی پرتاب شود

هادی خانیکی: کرونا باعث شد جامعه به شرایط جدیدی پرتاب شود