مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 14:052020-06-22سياسي

1416 پرونده در شورای حفظ بیت المال خوزستان تشکیل شد


معاون حقوق عامه دادستان مرکز استان خوزستان گفت: سال گذشته حدود یک هزار و 416 پرونده در شورای حفظ بیت المال خوزستان تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس پورسلیمی ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری هفته قوه قضاییه اظهار کرد: شورای حفظ بیت المال را در خوزستان داریم که هر دو هفته یک بار در دادگستری مرکز استان تشکیل جلسه می دهد؛ جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، سازمان بازرسی، ادارات ثبت و دیگر دستگاه ها و نهادها در این جلسات حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه خود دادسراها نیز برای حفظ اراضی منابع طبیعی و ملی فعال هستند، افزود: برای تغییر کاربری ها، حفظ اراضی ملی و بررسی دست اندازی به اراضی ملی تشکیل جلسه می دهیم.

معاون حقوق عامه دادستان مرکز استان خوزستان تصریح کرد: سال گذشته حدود یک هزار و 416 پرونده در شورای حفظ بیت المال خوزستان تشکیل شد که از این میان در حوزه تغییر کاربری 639 پرونده و در حوزه تغییر کاربری غیرمجاز 442 پرونده تشکیل شده و تعدادی متهم نیز دستگیر شد.

پورسلیمی خبر داد: 35 هکتار میزان اراضی که به دولت در حوزه تغییر کاربری اعاده شد و در مجموع میزان اراضی اعاده شده به دولت دو هزار و 166 هکتار بوده که ارزش ریالی مساحت اراضی اعاده شده به دولت یک هزار و 174 میلیارد و 231 میلیون و 902 هزار و 490 ریال بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1416 پرونده در شورای حفظ بیت المال خوزستان تشکیل شد

1416 پرونده در شورای حفظ بیت المال خوزستان تشکیل شد