مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 13:302020-06-22اقتصادي

فعالان اقتصادی سربازان خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی هستند


رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: مشکلات سیستم اداری، نقص عملکردی مدیران، عادت به بروکراسی و تفسیر قانون به ضرر ارباب رجوع و فقدان مبارزه با آن نهایتا به مفسده تبدیل می شود.

- محمدرضا حبیبی، امروز (دوشنبه- 2 تیرماه) در بازدید از گروه صنعتی اسنوا با تاکید بر مبارزه قاطعانه دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی، اظهار کرد: مشکلات در سیستم اداری، نقص عملکردی مدیران، عادت به بروکراسی و تفسیر قانون به ضرر ارباب رجوع و فقدان مبارزه با آن نهایتا به مفسده تبدیل می شود.

وی، با اشاره به عنوان جهش تولید در نامگذاری سال 99، افزود: در شرایطی که همه کشورها در رکود اقتصادی، اشتغال و تولید قرار دارند نامگذاری جهش تولید در سال، نیروی محرکه فعالان اقتصادی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ رییس کل دادگستری استان اصفهان، فعالان اقتصادی را سربازان خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی خواند و خاطرنشان کرد: گروه صنعتی توسعه ای اسنوا یکی از فعالان اقتصادی است که با بهره گیری از فرصت تحریم ها با نگاه به داخل، توانمندی بومی سازیِ تکنولوژی را، در شرایطی که رکود اقتصادی به دلیل تحریم ها ایران را به بازار مصرف و فروش هیئت های خارجی تبدیل کرده بود، گسترش داد.

سود مرکبِ تسهیلات بانکی وجاهت قانونی ندارد همچنین دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان، با تاکید بر حمایت قاطعانه دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان اقتصادی سربازان خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی هستند

فعالان اقتصادی سربازان خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی هستند