مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 13:102020-06-22سياسي

سفیر روسیه در ایران به دیدار قالیباف رفت


سفیر روسیه در ایران با بیان اینکه ادعاهای ضد ایرانی مطرح شده در آژانس بین المللی اتمی و شورای حکام خلاف قانون بوده است، تأکید کرد: حمایت از ایران توسط روسیه و کشور دوست چین در این حوزه ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با سفیر فدراتیو روسیه در جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت همکاری های همه جانبه و به ویژه توسعه مناسبات اقتصادی تأکید کرد.

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با سفیر روسیه که بعد از ظهر امروز (دوشنبه، 2 تیر ماه) برگزار شد، ضمن قدردانی از موضع اصولی روسیه نسبت به ایران در جلسه شورای حکام آژانس بین المللی اتمی گفت: بی تردید همکاری پارلمانی دومای روسیه با مجلس شورای اسلامی در حوزه مباحث اقتصادی با سرعت و دقت بیشتری تداوم یابد و این مهم در اولویت برنامه ها قرار گیرد.

وی افزود: ادعاهای مطرح شده در قطعنامه آژانس قانونی نیست و روسیه نیز در این مورد موضع قاطعی داشت.

دکتر قالیباف در ادامه با اشاره به اهمیت تمرکز بر وضعیت سوریه از رایزنی های مشترک ایران و روسیه ابراز خرسندی کرد و افزود: حل موضوع سوریه صرفا راه حل سیاسی دارد و برگزاری نشست سه جانبه مجازی و یا حضوری سران ایران، روسیه و ترکیه به تحقق آن کمک موثری خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر روسیه در ایران به دیدار قالیباف رفت

سفیر روسیه در ایران به دیدار قالیباف رفت