مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 12:552020-06-22حوادث

دستگیری 7 عضو باند جعل و کلاهبرداری در خراسان شمالی


فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف بیش از 11 میلیارد ریال جعل و کلاهبرداری در سطح استان و دستگیری 7 نفر در این رابطه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا مظاهری اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره پرونده جعل و کلاهبرداری طی یک ماه اخیر در سطح استان مراتب در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، فنی و کار کارشناسی، مأموران موفق شدند، هفت نفر جاعل و کلاهبردار را شناسایی و طی هماهنگی قضایی آنان را دستگیر و به مقر پلیس آگاهی دلالت نمایند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به کشف 27 فقره جعل و کلاهبرداری و دستگیری 7 نفر در این رابطه تصریح کرد: بیشترین جعل در زمینه های معاملات ملکی، خرید و فروش و همچنین صدور چک و مدارک هویتی، جعل اسناد رسمی، افتتاح حساب جعلی .

با استفاده از عناوین جعلی بوده است.

مظاهری ارزش ریالی کشفیات جعل و کلاهبرداری های استان را بالغ بر 11 میلیارد و 445 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: اموال و دارایی های کشف شده از کلاهبرداران به مالباختگان بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به شیوه های مختلف متقلبانه افراد شیاد و کلاهبردار در جعل اسناد و مدارک، به شهروندان توصیه کرد: در صورت انجام هرگونه معامله یا خرید نسبت به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 7 عضو باند جعل و کلاهبرداری در خراسان شمالی

دستگیری 7 عضو باند جعل و کلاهبرداری در خراسان شمالی