مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 10:552020-06-22سياسي

82 زندانی بدهکار جرایم غیرعمداستان تهران آزاد شدند


نمایندگی ستاد دیه استان تهران اعلام کرد: زمینه آزادی 82 نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد را فراهم شد تا برگی دیگر از احسان و خیرخواهی ثبت شود.

- نمایندگی ستاد دیه استان تهران اعلام کرد: زمینه آزادی 82 نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد را فراهم شد تا برگی دیگر از احسان و خیرخواهی ثبت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران با اعلام این خبر اظهار داشت: نیکی ریشه درسرشت و فطرت الهی آدمی دارد.

نیکوکاری بهره‏ای ماندنی و غنیمتی پایدار و محور همه خوبی‏هاست.

بالاترین سرمایه که ضرر در آن راه ندارد و لبیک به نیروی ذاتی و درونی می باشد؛ زیرا تمایل به خوبی و انجام دادن کارهای نیک از جمله ویژگی‏های الهی است که انسان های پاک طینت به سوی آن گرایش دارند.

منوچهر رحمانی ادامه داد: با همت و پیگیری مددکاران و تشکیل جلسات متعدد مذاکره با شکات و پیگیری در مراجع قضایی، زمینه آزادی 82 نفر از زندانیان نیازمند شهرستان های اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم فراهم گردید تا نزد خانواده هایشان بازگردند.

وی تصریح کرد: مجموع کمک نیکوکاران استان تهران برای آزادی زندانیان یاد شده، یازده میلیارد و 230 میلیون ریال بود و مابقی از طریق قبولی اعسار توسط مراجع قضایی تأمین گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

82 زندانی بدهکار جرایم غیرعمداستان تهران آزاد شدند

82 زندانی بدهکار جرایم غیرعمداستان تهران آزاد شدند