مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 09:352020-06-22اقتصادي

بیل مکانیکی شهرداری به لوله اصلی گاز ورودی به همدان صدمه زد


مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان همدان بااشاره به قطع گاز مشترکان شهرک فرهنگیان همدان تا عصر امروز، گفت: بیل مکانیکی شهرداری به لوله اصلی گاز ورودی به همدان صدمه زده است.

- احمد ربیعیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بی احتیاطی پیمانکار شهرداری در اجرای تقاطع غیرهمسطح پل غدیر؛ علت قطعی گاز شهرک فرهنگیان همدان را صدمه به خطوط اصلی لوله تغذیه گاز مصرفی در ورودی به همدان اعلام کرد و گفت: گاز شهرک فرهنگیان تا ساعت 18 وصل می شود.

وی اظهار کرد: صبح امروز دوشنبه و حوالی ساعت 9 تا 9:30 دقیقه براثر برخورد ماشین آلات عمرانی شهرداری همدان با خطوط لوله تغذیه، گاز مصرفی مشترکان شهرک فرهنگیان همدان قطع شده است.

ربیعیان با بیان اینکه در این اتفاق لوله اصلی گاز ورودی به استان همدان دچار سانحه شد، گفت: پیمانکار پل شهرک فرهنگیان حین کار با یک دستگاه بیل مکانیکی به لوله اصلی گاز ورودی به استان صدمه جدی وارد کرد اما با ورود به موقع و سریع نیروهای امدادی از یک انفجار بزرگ جلوگیری شد.

وی با اشاره به اینکه نیروی های امدادی در نزدیکی محل حادثه حضور دارند و اکنون لوله ها برش خورده و کار تعمیرات در حال انجام است، ادامه داد: گاز منطقه شهرک فرهنگیان تا ساعت 18 امروز وصل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیل مکانیکی شهرداری به لوله اصلی گاز ورودی به همدان صدمه زد

بیل مکانیکی شهرداری به لوله اصلی گاز ورودی به همدان صدمه زد