مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 09:352020-06-22سياسي

بازدید رییس شورای حل اختلاف کشور از مجتمع های ، 15 و 25 شورای حل اختلاف تهران


رییس مرکز توسعه شورای حل اختلاف کشور و هیأت همراه همزمان با هفته قوه قضاییه از مجتمع های 6، 15 و 25 (ویژه خانواده 2) شورای حل اختلاف تهران بازدید کرد.

- رییس مرکز توسعه شورای حل اختلاف کشور و هیأت همراه همزمان با هفته قوه قضاییه از مجتمع های 6، 15 و 25 (ویژه خانواده 2) شورای حل اختلاف تهران بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شورای حل اختلاف استان تهران، حجت الاسلام هادی صادقی معاون رییس قوه قضاییه و رییس مرکز توسعه شورای حل اختلاف کشور، مهدوی معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس شورای حل اختلاف استان تهران و هیأت همراه صبح امروز دوشنبه (2 تیرماه) و در دومین روز از هفته قوه قضاییه از مجتمع های شماره 6 و 25 (ویژه خانواده 2) شورای حل اختلاف تهران در میدان ونک و مجتمع شماره 15 شورای حل اختلاف تهران در چهارراه رضایی (جنوب تهران) بازدید و بازرسی کردند.

رییس مرکز توسعه شورای حل اختلاف کشور در ضمن این بازدیدها شخصا با تعدادی از مراجعین گفت وگو کرده و پرونده آنها را مورد مطالعه و بررسی قرار داده و عنداللزوم دستور مقتضی جهت تسریع در امور صادر کرد.

همچنین در این بازدید، وثوقی سرپرست مجتمع های شماره 6 و 25 (ویژه خانواده2) ضمن استقبال و عرض خیرمقدم و همراهی ایشان در این بازدید گزارشی از آمار و عملکرد مجتمع ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس شورای حل اختلاف کشور از مجتمع های ، 15 و 25 شورای حل اختلاف تهران

بازدید رییس شورای حل اختلاف کشور از مجتمع های ، 15 و 25 شورای حل اختلاف تهران