مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 09:152020-06-22اقتصادي

کاهش 22 درصدی تردد خودرو در آذربایجان شرقی


رییس مرکز مدیریت راه های آذربایجان شرقی گفت: میزان تردد خودرو در جاده های آذربایجان شرقی در بهار امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 22 درصد کاهش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین بلوکی روز دوشنبه در یک گفت و گوی خبری با اعلام این خبر اظهار کرد: در سه ماه نخست امسال بیش از 53 میلیون و 470 هزار تردد خودرو در محورهای مختلف آذربایجان شرقی ثبت شد.

وی افزود: این آمار از 82 دستگاه ترددشمار آنلاین در جاده های استان به دست آمده است.

وی همچنین گفت: درحال حاضر تعداد 59 دستگاه دوربین ثبت تخلفات عبور و مرور در استان فعال بوده و 40 دوربین نیز در حال راه اندازی در محورهای استان است.

رییس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان افزود: یک دستگاه توزین درحال حرکت هم در استان فعال است و 3 دستگاه دیگر نیز در محورهای مرند - تبریز، آزادراه تبریز- زنجان و بستان آباد - سراب امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی از راه اندازی سامانه پاسخگویی تلفنی 141 به صورت استانی در آذربایجان شرقی خبر داد و افزود: پیشتر امکان ارتباط با اپراتورهای مرکز مدیریت راه های کشور فراهم بود که با راه اندازی سامانه استانی، مخاطبین می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های استان و اعلام رخدادهای جاده ای با اپراتورهای استان ارتباط برقرار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 22 درصدی تردد خودرو در آذربایجان شرقی

کاهش 22 درصدی تردد خودرو در آذربایجان شرقی