مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 08:452020-06-22سياسي

2.5 تن مواد مخدر در خراسان شمالی کشف شد


فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف 2 تن و 500 کیلو مواد مخدر در خراسان شمالی طی سال 98 خبر داد و گفت: این آمار به نسبت سال 97 با رشد 10 درصدی مواجه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علیرضا مظاهری پیش از ظهر امروز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه مقابله با مواد مخدر نیروی انسانی و تجهیزات دارای اهمیت فراوانی است که این موارد به وسیله ناجا تأمین می شود اما کمترین بودجه را داریم لذا نیاز به حمایت اعتباری، خصوصاً برای ارتقا خودروهایمان احساس می شود.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی ادامه داد: متأسفانه تنها کشوری که در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد جمهوری اسلامی است و دیگر کشورها کمکی به این امر نمی کنند و در این حوزه ناجا وظیفه سنگینی دارد.

وی در ادامه با ارائه آماری از کشف 2 تن و 500 کیلو مواد مخدر در خراسان شمالی طی سال 98 خبر داد و افزود: این آمار به نسبت سال 97 با رشد 10 درصدی مواجه بوده است.

مظاهری از پاکسازی 276 نقطه آلوده استان خبر داد و تصریح کرد: عملیات های مشترک با پلیس استان های همجوار با رشد 24 درصدی، به 61 مورد رسید و در استان نیز 32 مورد عملیات داشتیم که به نسبت سال 97 حدود 27 درصد رشد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2.5 تن مواد مخدر در خراسان شمالی کشف شد

2.5 تن مواد مخدر در خراسان شمالی کشف شد