مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 08:152020-06-22بين الملل

ترامپ، ماکرون را متهم می کرد و رییس سابق کمیسیون اروپا را شرور می خواند


کتاب جنجالی مشاور سابق امنیت ملی آمریکا، اختلافات دونالد ترامپ با رهبران اروپایی را افشا می کند.

- ترامپ، ماکرون را متهم می کرد و رییس سابق کمیسیون اروپا را "شرور" می خواند کتاب جنجالی مشاور سابق امنیت ملی آمریکا، اختلافات دونالد ترامپ با رهبران اروپایی را افشا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه دیلی میل ، جان بولتون در خاطرات مناقشه برانگیز زمان تصدی خود در کاخ سفید، نوشته که ترامپ، امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه را به افشای مکالمات بین آن ها متهم کرده است.

بولتون در کتاب اتاقی که در آن اتفاق افتاد ، همچنین تهدید ترامپ به خروج از ناتو در سال 2018 و وحشتی که از پی آن به وجود آمده، را توصیف می کند.

ترامپ در نخستین حضورش در اجلاس ناتو در سال 2017، این شکایت را مطرح کرد که بسیاری از متحدان به تعهد سال 2014 خود مبنی بر هزینه 2 درصد از تولید ناخالص داخلی برای هزینه های دفاعی تا سال 2024، پایبند نبوده اند.

چکیده جدیدی از کتاب بولتون که به صورت سریالی در روزنامه تلگراف منتشر شده، با جزییات بیان می کند که ترامپ چطور دیگر کشورهای اروپایی مانند آلمان را تهدید کرده که باید دو درصد تولید ناخالص خود را به ناتو پرداخت کنند؛ در غیر این صورت آمریکا کار خودش را خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ، ماکرون را متهم می کرد و رییس سابق کمیسیون اروپا را شرور می خواند

ترامپ، ماکرون را متهم می کرد و رییس سابق کمیسیون اروپا را شرور می خواند