مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 07:552020-06-22اقتصادي

تحقق 108 درصدی بودجه شهرداری اراک در سال گذشته


شهردار اراک از تحقق 108 درصدی بودجه شهرداری در سال گذشته خبر داد و گفت: بدهی شهرداری محقق شده و هیچ حقوق عقب افتاده ای نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محمد کریم شفیعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته بودجه شهرداری نزدیک به 500 میلیارد تومان بدهی اول سال 98 حدود 352 میلیارد تومان  بوده است.

وی تصریح کرد: 100 درصد بودجه سال و نزدیک به 108 درصد درآمد پیش بینی در بودجه سال 98 محقق شده است و این یعنی تمام پروژه های که در سال قبل تعریف شده بود، انجام شده بود.

شهردار اراک بیان داشت: درآمد شهرداری که معمولاً پاشنه آشیل شهرداری هاست 108 درصد محقق شده، بدهی شهرداری محقق شده و هیچ حقوق عقب افتاده ای نداریم و به روز حقوق ها پرداخت شده و دغدغه ای برای مطالبات شهرداری وجود ندارد و امروز می توانیم بگوییم یک شهرداری با بهره وری بالا هستیم.

شفیعی افزود: درآمد 3 ماهه اول در فروردین 19 درصد، اردیبهشت 39 درصد، خردادماه 45 درصد و به طور میانگین نزدیک به 40 درصد از بودجه که درآمد موظفی را مشخص کرده درآمد شهرداری بیشتر بوده، این در حالی است که در این مدت مسائلی مانند کرونا و اقتصاد تأثیرگذار بوده است.

وی با بیان اینکه ملاک سنجش شهرداری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 108 درصدی بودجه شهرداری اراک در سال گذشته

تحقق 108 درصدی بودجه شهرداری اراک در سال گذشته