مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 07:502020-06-22حوادث

وقوع 10 فقره آتش سوزی در جنگل ها و مراتع چهارمحال و بختیاری


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از ابتدای سال حدود 10 فقره آتش سوزی در عرصه های منابع طبیعی استان رخ داده است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از ابتدای سال حدود 10 فقره آتش سوزی در عرصه های منابع طبیعی استان رخ داده است، گفت: مساحتی که طی این آتش سوزی ها تحت تأثیر قرار گرفت حدود 13 هکتار بود.

علی محمدی مقدم در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه از ابتدای سال حدود 10 فقره آتش سوزی در عرصه های منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری رخ داده است، اظهار کرد: مساحتی که در این آتش سوزی ها تحت تأثیر قرار گرفت حدود 13 هکتار بود، شدت 2 مورد از این آتش سوزی ها در منطقه جنگل ها و مراتع کارون 4 بیش تر از سایر موارد بود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اقدامات پیشگیرانه از جمله ایجاد آتش بر، دیوار چینی در مناطق مستعد آتش سوزی برای جلوگیری از گسترش حریق، ایجا شخم در نوارهای عرضی مراتع و برداشت علوفه موجب کاهش تعداد دفعات و مساحت آتش سوزی شد.

وی از به کارگیری 90 نیروی محلی در قالب شرکت های تعاونی منابع طبیعی خبر داد و گفت: این افراد به صورت روزانه از جنگل ها و مراتع سرکشی می کنند و در موقع بروز حریق به سرعت وارد عمل می شوند و تا رسیدن نیروها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 10 فقره آتش سوزی در جنگل ها و مراتع چهارمحال و بختیاری

وقوع 10 فقره آتش سوزی در جنگل ها و مراتع چهارمحال و بختیاری