مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 07:202020-06-22حوادث

سارقان حرفه ای، جاعلان 50 برگه سند و 100 کارت موتورسیکلت


جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری 2 سارق حرفه ای موتورسیکلت در قم خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان 17 دستگاه موتورسیکلت هندا مسروقه و 50 برگه سند و 100 کارت موتورسیکلت جعلی کشف شد.

- ایسنا/قم جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری 2 سارق حرفه ای موتورسیکلت در قم خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان 17 دستگاه موتورسیکلت هندا مسروقه و 50 برگه سند و 100 کارت موتورسیکلت جعلی کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به سرهنگ بهادر اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: با تلاش مأموران کلانتری 24 پردیسان و همچنین مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان قم، 3 نفر سارق و جاعل اسناد و هک کننده شماره شاسی و انجین موتورسیکلت در قم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی استان دستگیر شدند.

وی گفت: از مخفیگاه متهمان 17 دستگاه موتورسیکلت هندا مسروقه با شماره تنه و موتور کوبیده شده، تعداد زیادی قطعات خرد شده از موتورسیکلت، تجهیزات و ابزار جعل سند و فرم های خام و ممهور و رنگی، شماره زن آهنی تنه و موتور، مینی سنگ فرز و مینی دلر با سمباده نصب شده برای پاک کردن شماره، 50برگه سند جعلی موتورسیکلت، 100 کارت موتورسیکلت جعلی، 10پلاک جعل شده و دستی موتورسیکلت، 3 قبضه سلاح سرد و مجوز جعلی تردد با موتورسیکلت های غیر مجاز کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان حرفه ای، جاعلان 50 برگه سند و 100 کارت موتورسیکلت

سارقان حرفه ای، جاعلان 50 برگه سند و 100 کارت موتورسیکلت